Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z lipiec, 2013

9. Aga lakierowy pechowiec/niszczyciel + Maybeline Colorama 654

Hej, cześć i czołem :D

Jestem totalną ciamajdą !! Wyprawa z przyjaciółką do Rossmanna na promocję - wyszłam ze sklepu z dwoma maleństwami <3 A do domu wróciłam z jednym - tak to jest jak się chowa lakier do klapy od torby, nie zapina sie jej a potem wachluje nią na wszystkie strony świata. W ten oto sposób w 3 minuty od zakupu pożegnałam się z najpiękniejszym czerwonym lakierem, z Rimmela. A miało być tak pięknie :( Oczywiście zbierając resztki buteleczki z chodnika musiałam wbić sobie szkło w palca xD  Kolejny przykład: dzisiaj - sprawdzam kondycje lakierów, któryś już tam z kolei, MIYO. Zaschnięty i bitwa o odkręcenie. Męcze sie i męcze i nagle BUM! Pędzelek z szyjką osobno i buteleczka osobno. Laptop ciapnięty lakierem, kolejny palec rozcięty i kolejny lakier pożegnany. Powiedziałby kto że to możliwe, porwać szklaną buteleczke ... o.O Dowody zbrodni:



Ale dość marudzenia. Mam dzisiaj dla Was recenzję pozostałości z tych pechowych zakupów. Mianowicie - promocja Maybeline Colorama …

8. Wróciłam + matowe brązowo-beżowe kropki

Hej, cześć i czołem :D

Wróciłam i nie zamierzam już uciekać :D Wróciłam z nowymi pomysłami, nowymi zdjęciami i nowym zapałem do działania :D Fakt faktem, iż moje pazurki i skórki ucierpiały podczas wyjazdu, ale już są jako tako ogarnięte... Mam dla Was kolejny wzorek, niestety nie mam zdjęć krok po kroku, ale jest tak łatwy, że chyba damy radę samą opisówką :D



Użyte zostały następujące lakiery:
- baza - Astor Quick'n GO! 324
- kropki - Miss Sporty Clubbing Colours 031
- top coat Virtual Magic Nails matujący (opcjonalnie)
+ coś do kropkowania

Wybieracie sobie jakie chcecie kolory, ja akurat miałam ochotę na coś stonowanego po dwóch tygodniach noszenia na zmianę fioletowego i miętowego :)

Krok 1.
Malujemy pazurki kolorem bazowym.

Krok 2.
Na boku paznokcia robimy 2-3 duże kropki.

Krok 3.
Pomiędzy dużymi robimy kilka mniejszych ciapek.

Krok 4.
Luki pomiędzy elementami z 2 i 3 kroku wypełniamy tycimi kropeczkami

Krok 5.
Całość utrwalamy . Ja swoje potraktowałam preparatem matującym, bo…

Chwilowa przerwa

Notka do tych co, co jakiś czas tutaj wchodzą czytać moje wypociny... Otóż. Robię dłuższą przerwę, bo dlatego że jestem na wyjeździe i nie mam za bardzo możliwości dodawania czegokolwiek. Także - widzimy się w okolicy 1-4 sierpnia , buźka SkyBlueVelvet !! ;*

7. Tutorial - w roli głównej - KWIATKI

Hej, cześć i czołem !! :D

Bohaterem dzisiejszego posta są megałatwe i przesłodkie małe kwiatki. Wyglądają o tak o :


Potrzebne będą:

1. Lakiery w dowolnych kolorach. Możecie zrobić każdy kwiatek innym kolorem, wszystkie w jednym lub na innym tle. Najlepszym połączeniem, wg mnie, jest delikatne, pastelowe tło i kwiatki w mocniejszych kolorach. Ja zdecydowałam się na wykorzystanie kilku lakierów z prezentu urodzinowego (dzięki, dziewczyny :**), z wyjątkiem czarnego, który leży już jakiś czas w moim pudle :) Tak więc, użyte zostały:
- błękitny - MIYO Nailed It 27 Baby Blue
- koralowy - MIYO Nailed It 17 Summer
- fioletowy - MIYO Nailed It 21 Violet
- zielony - Wibo Gel Like 3 Zielona Fantazja
- czarny - Essence Colour&Go 144 Black Is Black

Ponadto
- coś do kropkowania :)


Zaczynamy!

Krok 1
Malujemy paznokcie kolorem bazowym.



Krok 2
Za pomocą np. główki od szpilki robimy kropkę. Następnie dodajemy kolejną obok, tak zeby się stykały. I powtarzamy czynność 3-4 razy (w zależności ile płatk…

6. Minitutorial - w roli głównej - GALAXY!!!

Hej, cześć i czółem :D

Dzisiaj przychodzę do Was w podskokach radości, bo po, bodajże, 10 próbach, w końcu udało mi się uzyskać w miarę przyzwoity efekt GALAXY <3 Obejrzałam dziesiątki filmików na YouTube, przejrzałam setki zdjęć na Tumblr i w końcu wyszło ! Mówiłam "w miarę przyzwoity , bo na moich paznokciach wyglada to dośc topornie i grubo, ale to przez to w jaki sposób były robione :) Wygląda to tak:

Prawa ręka
Lewa ręka
Wyszły takie wypukłe zapewne przez to, że nakładałam całość na uprzednio pomalowane przynajmniej dwoma warstwami paznokcie, ale efekt i tak jest o niebo lepszy od tego co wyszło mi x czasu temu :)
W dalszym ciągu przepraszam za opłakany stan moich skórek :(
Postanowiłam zrobić ten mani na zasadzie takich jakby naklejek :) Niesetety nie mam zdjęć jak co po kolei szło, bo nie planowałam robić posta z galaxy , ale tak samo wyszło :) Więc po kolei:
Będziesz potrzebować:
1. Lakiery - czarny na podkład (Essence Colour&Go Black Is Back) - biały na gwiazdy (G…

5. Delia Coral Prosilk 179 + 59

Hej, cześć i czołem :D

Dzisiejszy post będzie poświęcony dwóm lakierom. Są to kolejne świeżynki w moim pudle - Delia Coral Prosilk nr.179 i 59.

 A więc po kolei:
179 to już druga mięta w moich zbiorach. Odcień jest cudowny. Jest nieco jaśniejszy, żywszy od mojego pierwszego lakieru w tym kolorze (Avon Nailwear Pro Sea Breeze, który w porównaniu do Delii wydaje się nieco szarawy), naprawdę urzekający ;) Wyjątkowo - nabyty przez moją mamę w Super-pharmie. Z tego co pamiętam za 11ml kosmetyku płacimy 5,99, czyli całkiem przyzwoicie :) Lakier ma bardzo wygodny, troszkę wąski, płaski pędzelek, którym na prawdę wygodnie się operuje. Konsystencja jest jako taka. Niby nie za gęsta, nie za rzadka jak się patrzy, ale chwila nieuwagi i skórki kolorowe, pomimo fajnego pędzelka. Trzeba być serio dokładnym i delikatnym, żeby pomalować paznokcie i nie narobić smug przy nakładaniu drugiej warstwy (jedna słabo kryje). Gdzie niegdzie musiałam zaaplikować 3 warstwę, żeby wyrównać niedociagnięcia.  Całe s…

4. Minitutorial - w roli głównej - PUSHEEN!!

Hej, cześć i czołem !! :D

Zgodnie z obietnicą dodaję pierwszy minitutorial.
Cały czas ubolewam nad moim aparatem, który wciąż działa na moją niekorzyść -.- Nie wiem co z nim jest ;/  To jest mój pierwszy post tego typu, więc z góry przepraszam za jakiekolwiek niedociągnięcia w zdjęciach czy opisach .
No, ale do rzeczy - bohaterem dzisiejszej notki jest PUSHEEN!! Tak, tak, tak - pomysł wzięty z naklejek na Facebooku xD


Potrzebne będą:
1.Lakiery ( użyte przeze mnie :) ) jasny szary (Vipera Jumpy 167)ciemny szary (Miss Sporty Lasting Colour 425)czarny (Essence Colour&Go! Black is back) lub jak na gifie powyżej jakiś szarobrązowy kolorek czerwony (MIYO! Nailed It! 15 Red Hot) lub inny , w zależności jaką chcemy mieć muchęjakikolwiek, najlepiej delikatny, kolor bazowy, w moim przypadku - mięta (Delia Coral Prosilk 179)top coat (Miss Sporty Lasting Colour bezbarwny 010)


2. Przybory
cienki pędzelekkartka/folia (do wyłożenie kropeli lakieru, co by się łatwiej pracowało (zdj.1)patyczek, wyka…