Przejdź do głównej zawartości

40. 31 Days Nail Art Challenge - dzień 30 - zainspirowane tutorialem

Ten dzień miałam zaplanowany całkiem inaczej, ale plany uległy zmianie dzięki znajomej, która podesłała mi to :


Moje nie wyszły zupełnie tak samo bo mam w tym momencie za małe pazurki, więc malowałam coś na wzór tego. I mam to tylko na tym jednym paznokciu, bo praca na moich ogrychach jest serio upierdliwa. Pazurki odrastajcie !!!

Co do wykonania - użyłam cienkiego pędzelka, wykałaczki i lakierów: Avon Nailwear Pro+ Lemon Sugar, Miss Sporty Lasting Colour 080, Miss Sporty Clubbing Colour 036 , Essence Colour&Go! 135 I'm Bluetiful i Miyo Mini Drops fiolet z glassfleckiem, który jest bezimienny i na zdjęciach niewydoczny, bo był na kciuku. Gościnnie zawitał również lakier z Delii Prosilk 56, który przykrył te straszne bąble stworzone przez zółtka.


Piórka zdecydowanie nie są moją mocną stroną xD

FACEBOOK ---> wchodzimy, lakjujemy, komentujemy ;D

Do jutra, SkyBlueVelvet :*

Komentarze

  1. Ojacie nie moge !! Doczekalam sie !! Widze ze tw blog sie rozwija - jes coraz lepiej. Strasznie mi sie podoba. Jestem po prostu w siodmym niebie normalnie ciesze sie do ekranu. Jest przeslicznie, i bosko. Pzdrawiam ! Buziaczki !! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podoba :D Tak, rozwija się i z dnia na dzień jest coraz lepiej. Swoją drogą - dziękuję za bardzo miły komentarz i entuzjazm - to baaardzo motywuje! Dzięki i buziaczki ! :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Popularne posty z tego bloga

Colourful feather manicure.

Z dumą mogę powiedzieć, iż ukończyłam szkołę średnią! Dalej nie wierze, że to już koniec... że matura za tydzień... Nie dociera to do mnie. Nauka, nauką ale paznokcie same się nie pomalują, prawda? ;) Tak więc pokazuję Wam mani, z którego jestem na prawdę mega zdowolona, kolorowe piórka, ot tak na poprawę przedmaturalnego humoru :3 I'm proud to announce that I've finished high school! I still cannot belive it's over.... that I have exams next week. I just cannot believe. I have to learn but... my nails can't paint themselves, right? ;) So I wanna show You manicure which i really really like, colorful feathers which make up my pre-exams mood :3


Chodziły za mną takie kolorowe stemple. Trochę roboty z nimi było, i mimo, że nie wyszły idealnie, to niesamowicie mi się podobają. Bazą zdobienia jest mój ukochany Essie Fiji. Listę pozostałych kolorów znajdziecie niżej. Piórka pochodzą z płytki BP-51. Naklejki powstały w dokładnie taki sam sposób jak TE.  I really felt like wear…

Pierre Rene Lasting Red ♥

Pewnie już Wam się obiło o uszy, że firma Pierre Rene wypuszcza na rynek lakiery z linii Professional. Jako Ekspertka Paznokciowa firmy miałam okazję przedpremierowo przetestować 5 z tych cudeniek. Na pierwszy ogień idzie piękna czerwień, zapraszam :)
You've probably heard that Pierre Rene is releasing soon new collection of polishes called Professional. As Nail Expert of the company I had an opportunity to test 5 of those cute ones. First I wanna show you a beautiful shade of red ;)

Nazwa: Pierre Rene Professional 322 Lasting Red  Dostępność: nie są jeszcze dostępne na stronie sklepu Cena: na Instagramie firmy widziałam cenę ok 12 zł Pojemność: 11 ml
Full name: Pierre Rene Professional 322 Lasting Red Availability: it's not available on Pierre Rene's site yet Price: on Pierre Rene's Instagram I've seen a price of about 12 zl Capacity: 11 ml

Wykończenie: kremowe Kolor: wyrazista, piękna czerwień. Bardzo klasyczna i bardzo seksowna ^^ Pędzelek: płaski, prosto ścięty i trochę z…

♥ Rosy BPS water decals ♥

Mimo natłoku zajęć na uczelnię powoli wracam do blogowania! W tym poście pokażę Wam mani z sierpnia (!) z pięknymi naklejkami od Born Pretty Store. Although I still have a lot to do at university I'm getting back to blogging! In this post I wanna show You manicure from August (!) with beautiful water decals from Born Pretty Store.

Czyż ten wzór nie jest piękny ? ♥ Jestem ogromną fanką wszelkich kwiecistych wzorów, więc musiałam je mieć!  Jak wszystkie naklejki BPS, jakościowo mnie nie zawiodły. Ładnie odchodziły od kartonika. Długo wytrzymały na paznokciach na normalnym lakierze, a i pod hybrydą nie sprawiały problemu. Jest tylko jedno małe "ale". Tam gdzie nie ma kwiatków naklejka jest przezroczysta, więc konieczne będzie nałożenie delikatnej bazy pod nie. Ja zdecydowałam się na Semilac 032 Biscut pod naklejki i 005 Berry Nude na resztę pazurków.

This pattern is gorgeous, isn't it? ♥ I'm a big fan of every flowery pattern, so I had to have them! Like with every BP…