Przejdź do głównej zawartości

♥ Liebster Blog ♥

Bardzo dziękuję addicted-to-lacquers za nominację ♥


 "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

1. Czerpiesz inspiracje na swojego bloga z innych blogów?
Po części tak. Wiele postów/blogów jest dla mnie inspiracją, ale nie małpuję :)

2. Od jak dawna blog jest twoim hobby?
Od momentu założenia. Z dnia na dzień coraz bardziej się rozwija i poświęcam mu coraz więcej uwagi. Uzależniłam się ;)
3. Dopasowujesz kolor paznokci do ubrań czy wolisz kontrast?
Kontrastu nie lubię. Ale zdarza mi się głowić na tym jak dany lakier będzie wyglądał z np zielonym shirtem ;) 
4. Zdecydowałabyś się na makijaż permanentny?
Nie, zdecydowanie. Ledwo do tego tradycyjnego <w dość okrojonym składzie> się przekonałam ;)
5. Tipsy czy hybrydy?
Chyba hybrydy, bo z tego co się orientuję nie rujnują płytki :) A jeśli już to chyba w mniejszym stopniu od tipsów ;)
6. Lubisz dostawać prezenty w postaci kosmetyków?
Jasne :D Szczególnie jeśli są to lakiery :D
7. Jak często korzystasz z promocji?
Często - szczególnie jak jest coś fajnego <lakiery of kors - obsesja ? mam nadzieje ze jeszcze nie :3 > lub coś czego w danym momencie potrzebuję ;)
8. Wygrałaś coś w rozdaniu?
Jeszcze nie miałam tego szczęścia, może kiedyś się uda ;)
9. Twoim zdaniem cena idzie w parze z jakością?
Nie zawsze :) Wkurzam się jak wydam na lakier czy inny kosmetyk więcej niż normalnie bym wydała, a ten sprawia problemy. Dość często idzie trafić na coś taniego, a jakościowo naprawdę przyzwoitego.
10. Lubisz kolor różowy? :)
Tylko na paznokciach. Tak poza tym nie bardzo za nim przepadam ;)
11. Czy jako mała dziewczynka podbierałaś kosmetyki mamie bądź komuś innemu?

A która z nas nie grzebała w Maminej kosmetyczce ? :) Aj, lubiłam Mamie podkradać szminki :D W sumie dalej mi się zdarza skubnąć jej jakiś błyszczyk :)

Nominuję:
dzien-m.blogspot.com
pretty-little-nails.blogspot.com/
nailmouflage.blogspot.com/
paznokciowelovee.blogspot.com/
paulinartnails.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Z jakim kolorem czujesz się najlepiej?
2. Makijaż mocny czy delikatny?
3. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
4. Masz ulubiony typ powieści/filmów?
5. Idealny weekend to taki...
6. Czy jest coś bez czego nie wyobrażasz sobie dnia ?
7. Usta matowe czy błyszczące?
8. Wymarzona praca ?
9. Kosmetyk bez którego nie możesz się obejść?
10. Buty eleganckie czy sportowe?
11. Ulubiona płyta/piosenka ?

Więc czekam na Wasze odpowiedzi, kochane ♥

Komentarze

  1. Wow congratulations on your award! Good read on your answers :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nomincję;)
    Też zawsze podbierałam szminki, sama jakoś nigdy nie kupuję, bo i prawie nie używam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie za nominację:)
    Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha co do ostatniej odpowiedzi się zgadzam w 100% :)
    Bardzo się cieszę, ze odpowiedziałaś na pytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę, że mnie nominowałaś :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Popularne posty z tego bloga

Colourful feather manicure.

Z dumą mogę powiedzieć, iż ukończyłam szkołę średnią! Dalej nie wierze, że to już koniec... że matura za tydzień... Nie dociera to do mnie. Nauka, nauką ale paznokcie same się nie pomalują, prawda? ;) Tak więc pokazuję Wam mani, z którego jestem na prawdę mega zdowolona, kolorowe piórka, ot tak na poprawę przedmaturalnego humoru :3 I'm proud to announce that I've finished high school! I still cannot belive it's over.... that I have exams next week. I just cannot believe. I have to learn but... my nails can't paint themselves, right? ;) So I wanna show You manicure which i really really like, colorful feathers which make up my pre-exams mood :3


Chodziły za mną takie kolorowe stemple. Trochę roboty z nimi było, i mimo, że nie wyszły idealnie, to niesamowicie mi się podobają. Bazą zdobienia jest mój ukochany Essie Fiji. Listę pozostałych kolorów znajdziecie niżej. Piórka pochodzą z płytki BP-51. Naklejki powstały w dokładnie taki sam sposób jak TE.  I really felt like wear…

♥ Rosy BPS water decals ♥

Mimo natłoku zajęć na uczelnię powoli wracam do blogowania! W tym poście pokażę Wam mani z sierpnia (!) z pięknymi naklejkami od Born Pretty Store. Although I still have a lot to do at university I'm getting back to blogging! In this post I wanna show You manicure from August (!) with beautiful water decals from Born Pretty Store.

Czyż ten wzór nie jest piękny ? ♥ Jestem ogromną fanką wszelkich kwiecistych wzorów, więc musiałam je mieć!  Jak wszystkie naklejki BPS, jakościowo mnie nie zawiodły. Ładnie odchodziły od kartonika. Długo wytrzymały na paznokciach na normalnym lakierze, a i pod hybrydą nie sprawiały problemu. Jest tylko jedno małe "ale". Tam gdzie nie ma kwiatków naklejka jest przezroczysta, więc konieczne będzie nałożenie delikatnej bazy pod nie. Ja zdecydowałam się na Semilac 032 Biscut pod naklejki i 005 Berry Nude na resztę pazurków.

This pattern is gorgeous, isn't it? ♥ I'm a big fan of every flowery pattern, so I had to have them! Like with every BP…

♥ Ulubione duo - Semilac Bisciut+Diamond Ring ♥

Sesja sesją, egzamin za jakieś 10 godzin, więc to idealny czas, żeby trochę odpocząć od morfologii (#lingwabardzo) i pokazać Wam moje aktualnie pazurki i powiedzieć co nieco o moim ulubionym hybrydowym duecie ♥ Zdjęcia są jakie są, robione telefonem, ale mam wrażenie, że dał radę :) Exams on the way, one in 19 hours, so it's perfect time to get rid of morphology (#I♥Linguistics) a little bit and show You my current manicure and say something about my fav hybrid duo ♥ I took my photos with mobile phone, but have a feeling it made it work :)

Wykończenie: 032 kremowe, 144 glitter; hybryda Kolor: 032 to bardzo delikatny, szklisty, pudrowy róż. Coś jak Essie Fiji, niesamowicie elegancki odcień. 144 natomiast to piękne, iskrzące się srebro z dodatkiem srebrnego glitteru ♥ Pędzelek: płaski, dość szeroki, umożliwiający dokładną aplikację Konsystencja: lekko gęsta, ale baaaardzo przyjemna w aplikacji. 144 jest jednak bardziej zbity niż kremowe Semilac'i. Krycie: 032 - 3 warstwy, 144 2 warst…