Przejdź do głównej zawartości

Zdobieniowy piątek #8 Triangle nails, czyli trochę marmurka, trochę taśmy...

...i czarnego lakieru. I braku cierpliwości. I nerwów. Piątek 13. Nie jestem przesądna. Ale akurat dzisiaj dopadł mnie totalny bad mani day. Kolorowane stemple zepsułam. Chevron nie wyszedł. Na szczęście tasiemki jako tako wyszły. Chyba... Oceńcie same :)


Takie mani chodziło za mną od momentu, w którym w moje łapencje wpadły marmurek i tasiemka. I w końcu dzisiaj się za nie zabrałam. I chyba jestem z niego zadowolona :)


Użyłam:
- baza - Essence Hardening Nail Base
- 2 warstwy białego marmurku Lemax
- 1 warstwa Sally Hansen Black Out
- tasiemki do zdobień



Jak na pierwszy raz z tasiemką chyba nie jest aż tak źle, hm ? :) 

Komentarze

  1. Wyszło super ;) biały marmurek tez fajny ;) ogólnie ten lakier z firmy LEMAX jest dobry. Mam taki sam tylko, że różowy i żeby nie skłamać mam już go ponad rok i konsystencję nadal ma świetną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Dobrze wiedzieć, że jeszcze mi posłuży, bo niesamowicie mi się podoba :)

      Usuń
  2. wyszło bardzo ładnie ;) chyba taki sam wzór jak u Anitki na blogu widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Faktycznie, pokazywała podobne :)

      Usuń
  3. bardzo ładnie wyszło fajny kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysłowy:) Swietnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyszło, też ten motyw chodzi mi ostatnio po głowie, może w końcu się zmobilizuję i zrobię :) białego marmurka także mam w posiadaniu i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło pięknie! Jak ja dawno tasiemki nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło świetnie:), marmurek fajnie wygląda. A ja też dzisiaj miałam pierwsze próby z tasiemkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ! To koniecznie się pochwal jak Ci wyszło :D

      Usuń
  8. wyszło świetnie :) ja nigdy nie mam cierpliwości do naklejania tasiemki :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, będę próbowała odtworzyć jak tylko przyjdą moje tasiemki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje zdobienie jest świetne, ,mam taśmę i w końcu muszę ją wypróbować. Twoja propozycja bardzo do mnie przemawia:]

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło super! U mnie czwartek był dniem bad mani :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj,przesadzasz! Wyszło całkiem fajnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne, bardzo fajnie wygląda ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice! I like it and the base colour is interesting :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad You like it :) Yes, base colour is quite unusual :)

      Usuń
  15. super wyszło! bardzo mi się podoba, chyba odgapię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby totalny bad mani day a efekt końcowy bardzo good :D i kolory i wykonanie :D super, że użyłaś marmurka bo doskonale się wpasował :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedyne co mi jako tako wyszło :) Miło czytać, że Ci się podoba, buziole ;)

      Usuń
  17. Połączenie tych kolorów i tekstur są genialne! Świetny manicure, sama bym na to nie wpadła. Zawsze zazdrościłam takich cudów na paznokciach, ja nie umiem tak malować :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Popularne posty z tego bloga

Colourful feather manicure.

Z dumą mogę powiedzieć, iż ukończyłam szkołę średnią! Dalej nie wierze, że to już koniec... że matura za tydzień... Nie dociera to do mnie. Nauka, nauką ale paznokcie same się nie pomalują, prawda? ;) Tak więc pokazuję Wam mani, z którego jestem na prawdę mega zdowolona, kolorowe piórka, ot tak na poprawę przedmaturalnego humoru :3 I'm proud to announce that I've finished high school! I still cannot belive it's over.... that I have exams next week. I just cannot believe. I have to learn but... my nails can't paint themselves, right? ;) So I wanna show You manicure which i really really like, colorful feathers which make up my pre-exams mood :3


Chodziły za mną takie kolorowe stemple. Trochę roboty z nimi było, i mimo, że nie wyszły idealnie, to niesamowicie mi się podobają. Bazą zdobienia jest mój ukochany Essie Fiji. Listę pozostałych kolorów znajdziecie niżej. Piórka pochodzą z płytki BP-51. Naklejki powstały w dokładnie taki sam sposób jak TE.  I really felt like wear…

♥ Rosy BPS water decals ♥

Mimo natłoku zajęć na uczelnię powoli wracam do blogowania! W tym poście pokażę Wam mani z sierpnia (!) z pięknymi naklejkami od Born Pretty Store. Although I still have a lot to do at university I'm getting back to blogging! In this post I wanna show You manicure from August (!) with beautiful water decals from Born Pretty Store.

Czyż ten wzór nie jest piękny ? ♥ Jestem ogromną fanką wszelkich kwiecistych wzorów, więc musiałam je mieć!  Jak wszystkie naklejki BPS, jakościowo mnie nie zawiodły. Ładnie odchodziły od kartonika. Długo wytrzymały na paznokciach na normalnym lakierze, a i pod hybrydą nie sprawiały problemu. Jest tylko jedno małe "ale". Tam gdzie nie ma kwiatków naklejka jest przezroczysta, więc konieczne będzie nałożenie delikatnej bazy pod nie. Ja zdecydowałam się na Semilac 032 Biscut pod naklejki i 005 Berry Nude na resztę pazurków.

This pattern is gorgeous, isn't it? ♥ I'm a big fan of every flowery pattern, so I had to have them! Like with every BP…

♥ Ulubione duo - Semilac Bisciut+Diamond Ring ♥

Sesja sesją, egzamin za jakieś 10 godzin, więc to idealny czas, żeby trochę odpocząć od morfologii (#lingwabardzo) i pokazać Wam moje aktualnie pazurki i powiedzieć co nieco o moim ulubionym hybrydowym duecie ♥ Zdjęcia są jakie są, robione telefonem, ale mam wrażenie, że dał radę :) Exams on the way, one in 19 hours, so it's perfect time to get rid of morphology (#I♥Linguistics) a little bit and show You my current manicure and say something about my fav hybrid duo ♥ I took my photos with mobile phone, but have a feeling it made it work :)

Wykończenie: 032 kremowe, 144 glitter; hybryda Kolor: 032 to bardzo delikatny, szklisty, pudrowy róż. Coś jak Essie Fiji, niesamowicie elegancki odcień. 144 natomiast to piękne, iskrzące się srebro z dodatkiem srebrnego glitteru ♥ Pędzelek: płaski, dość szeroki, umożliwiający dokładną aplikację Konsystencja: lekko gęsta, ale baaaardzo przyjemna w aplikacji. 144 jest jednak bardziej zbity niż kremowe Semilac'i. Krycie: 032 - 3 warstwy, 144 2 warst…