Przejdź do głównej zawartości

Naklejkowe różyczki, ptaszki i trochę glitteru ♥

Dzisiejszy post jest pierwszym w ramach paznokciowego projektu RedRouge, którego tematem są kwiaty. Bez wahania zgłosiłam się do udziału, bo ja przecież uwielbiam mani z nimi w roli głównej ♥ Więcej szczegółów dotyczących tego projektu znajdziecie klikając w banner na lewym pasku bocznym bloga ;)

Todays post is the first one for RedRouges nails project which main topic are flowers. I haven't delayed joining , cause I just love (!) floral manis ! ♥ If you want some more details, click on banner on the left side of my blog :)


Tematem pierwszego tygodnia są róże. Robiłam kilka podejść do namalowania ich samodzielnie, ale jakoś nie byłam z nich szczególnie zadowolona. Potem sobie przypomniałam, że przecież na półce zalegają różyczkowe naklejki ! I to był strzał w 10 ! ♥

The topic of the first week of this project are roses. I tried few times to paint them for todays post, but I didn't like how did they turn out. Then I suddenly  realised that there are some water decals with roses on my shelf! And it came out to be great idea ! ♥



Jako bazę użyłam, w końcu okiełznanego (!) Lose Your Lingerie z ostatniej kolekcji Rimmela. Nie bardzo mogłam się zdecydować jaki wzór umieścić na kciuku, więc wybór padł na niezastąpiony holotopper Claire's. Całość utrwaliłam topem Golden Rose Quick Dry.

As a base color I've used Lose Your Lingerie from Rimmel's last collection. I couldn't have decided which design should be on my thumb so I covered it with holographic topper from Claire's. Whole manicure was protected with Golden Rose Quick Dry top coat. 




Nawet nie wiecie jak dobrze mi się nosi to mani ! To już 3 dzień i absolutnie nic się z nim nie dzieje ♥ Jest takie delikatne, tak bardzo mi się podoba ! ♥ A Wy co o nim myślicie ? ;) Dołączacie do projektu ? ;)

You probably can't imagine how much do I fancy wearing this mani ! It's 3rd day now and it still looks great ♥ It's so delicate, I love it very much ! ♥ And you - what do you think about it ? Do you join the project ?

Komentarze

  1. WOW this is gorgeous. You've done really well and I love it. The birds are soooooooo cute :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze mani :) uwielbiam naklejki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ja też się z nimi ostatnio bardzo polubiłam ;)

      Usuń
  3. Mam te same naklejki, jeszcze nie używane .Czekam na dobrą okazję bo na prawdę są urocze:]

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeny, jakie te naklejki są śliczne!! Cudne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejki są przepiękne, gdzie kupiłaś takie cudowności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promoto-Promoto ;) Ale niestety w ostatnich dniach ich tam nie widziałam :/

      Usuń
  6. Boskie!! Naklejki są cudowne i wyglądają rewelacyjnie na tle tego Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie same naklejki i cudnie wyglądają na Twoich paznokciach:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu, jakie cudne naklejki! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Naklejki mają bajeczny wzorek :) I do tego śliczny kolor bazy :) Efektowne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ło mamo, jakie boskie naklejki ^^
    ja się nie zapisałam, ale nie wykluczone że coś zmaluję ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny mani <3 super są te naklejki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Those water decal are really pretty - it's a beautiful mani!

    OdpowiedzUsuń
  13. these decals are so awesome, absolutely love your manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie strzał w 10! Pazurki są obłędne! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten lakier Rimmel właśnie na paznokciach, kolor ładny ale lakier dla mnie słaby :(. Za to cały mani z naklejkami świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten lakier rimmela jest prześliczny <3 a same naklejki bardzo przypadły mi do gustu i cieszę się, że ktoś zdecydował się na nie zamiast malowania ręcznego, jestem zdania, iż nie zawsze trzeba się mordować z ręcznymi malunkami bo dzięki prostym sposobom również możemy osiągnąć niesamowite efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mega! jestem strasznie zauroczona tym mani :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie idealny pod zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Popularne posty z tego bloga

Colourful feather manicure.

Z dumą mogę powiedzieć, iż ukończyłam szkołę średnią! Dalej nie wierze, że to już koniec... że matura za tydzień... Nie dociera to do mnie. Nauka, nauką ale paznokcie same się nie pomalują, prawda? ;) Tak więc pokazuję Wam mani, z którego jestem na prawdę mega zdowolona, kolorowe piórka, ot tak na poprawę przedmaturalnego humoru :3 I'm proud to announce that I've finished high school! I still cannot belive it's over.... that I have exams next week. I just cannot believe. I have to learn but... my nails can't paint themselves, right? ;) So I wanna show You manicure which i really really like, colorful feathers which make up my pre-exams mood :3


Chodziły za mną takie kolorowe stemple. Trochę roboty z nimi było, i mimo, że nie wyszły idealnie, to niesamowicie mi się podobają. Bazą zdobienia jest mój ukochany Essie Fiji. Listę pozostałych kolorów znajdziecie niżej. Piórka pochodzą z płytki BP-51. Naklejki powstały w dokładnie taki sam sposób jak TE.  I really felt like wear…

Pierre Rene Lasting Red ♥

Pewnie już Wam się obiło o uszy, że firma Pierre Rene wypuszcza na rynek lakiery z linii Professional. Jako Ekspertka Paznokciowa firmy miałam okazję przedpremierowo przetestować 5 z tych cudeniek. Na pierwszy ogień idzie piękna czerwień, zapraszam :)
You've probably heard that Pierre Rene is releasing soon new collection of polishes called Professional. As Nail Expert of the company I had an opportunity to test 5 of those cute ones. First I wanna show you a beautiful shade of red ;)

Nazwa: Pierre Rene Professional 322 Lasting Red  Dostępność: nie są jeszcze dostępne na stronie sklepu Cena: na Instagramie firmy widziałam cenę ok 12 zł Pojemność: 11 ml
Full name: Pierre Rene Professional 322 Lasting Red Availability: it's not available on Pierre Rene's site yet Price: on Pierre Rene's Instagram I've seen a price of about 12 zl Capacity: 11 ml

Wykończenie: kremowe Kolor: wyrazista, piękna czerwień. Bardzo klasyczna i bardzo seksowna ^^ Pędzelek: płaski, prosto ścięty i trochę z…

♥ Rosy BPS water decals ♥

Mimo natłoku zajęć na uczelnię powoli wracam do blogowania! W tym poście pokażę Wam mani z sierpnia (!) z pięknymi naklejkami od Born Pretty Store. Although I still have a lot to do at university I'm getting back to blogging! In this post I wanna show You manicure from August (!) with beautiful water decals from Born Pretty Store.

Czyż ten wzór nie jest piękny ? ♥ Jestem ogromną fanką wszelkich kwiecistych wzorów, więc musiałam je mieć!  Jak wszystkie naklejki BPS, jakościowo mnie nie zawiodły. Ładnie odchodziły od kartonika. Długo wytrzymały na paznokciach na normalnym lakierze, a i pod hybrydą nie sprawiały problemu. Jest tylko jedno małe "ale". Tam gdzie nie ma kwiatków naklejka jest przezroczysta, więc konieczne będzie nałożenie delikatnej bazy pod nie. Ja zdecydowałam się na Semilac 032 Biscut pod naklejki i 005 Berry Nude na resztę pazurków.

This pattern is gorgeous, isn't it? ♥ I'm a big fan of every flowery pattern, so I had to have them! Like with every BP…