20 sierpnia 2014

Syreni ogon ♥ Pierre Rene Bubble Gum

Syreni ogon. Właśnie to skojarzenie nasunęło mi się kiedy malowałam paznokcie bohaterem dzisiejszego postu. Jestem nim totalnie oczarowana! Zarówno wyglądem jak i właściwościami, o których poczytacie w dalszej części notki :)

Mermaid's tail. That's what came to my mind when I was painting my nails with polish I wanna show you today. I'm soo enchanted with it ! With both its appearance and features about which you'll read in a while :)



Nazwa: Pierre Rene Top Flex Longlasting Sand Effect 09 Bubble Gum
Dostępność: pierrerene.pl
Cena: 9.99 zł
Pojemność: 11ml

Full name: Pierre Rene Top Flex Longlasting Sand Effect 09 Bubble Gum
Availability: pierrerene.pl
Price: 9,99zl
Capacity: 11ml


Wykończenie: piaskowe
Kolor: turkusowy niebieski, pokuszę się o stwierdzenie - duochromowy, bo połyskuje na zielono *.* efekt jest powalający! Niestety aparat go nie uchwycił, ale udało mi się to uchwycić tabletowym i telefonowym aparatem (zdjęcia na końcu posta) :)
Pędzelek: dość szeroki, płaski i prosto ścięty. Wygodnie się nim pracuje. Mam wrażenie, że czasem nabiera zbyt dużo emalii, ale idzie nad tym zapanować :)
Konsystencja: lekko lejąca. Bardzo przyjemna w aplikacji.
Krycie: 2 warstwy w zupełności wystarczą, żeby ładnie pokryć płytkę. Moje wyszły trochę za cienkie, stąd mogą być widoczne gdzie nie gdzie prześwity.
Schnięcie: Bubble Gum wyschnął naprawdę szybko ukazując cudowną teksturę :)
Trwałość: nie mam w zwyczaju noszenia jednego lakieru dłużej niż 2 dni, tak samo było z tym. W tym czasie nie stało się z nim absolutnie nic!
Zmywanie: nie należy do najłatwiejszych, ale taka już uroda piaskowych lakierów. U mnie obyło się bez metody foliowej :)
Inne:  przyznam, że zabarwił mi nieco płytkę, ale to głównie moja wina, bo nie dałam pod niego żadnej bazy. Nie wiem co mi strzeliło :3


Finish: sand / textured
Color: turquoise kind of blue. I think I won;t be mistaken if I say that its base is some kind of duochrome, cause it coruscates green *.* This effect is stunning! My camera didn't catch it, but it's visible on photos made with tablet and phone cameras (on the end of the post) :)
Brush: quite wide, flat and cut straight. It's comfy to work with. I have a feeling that sometimes it takes too much of polish but it's not a big deal to reduce it :)
Consistency: bit watery but soo convienient to apply!
Opacity: 2 coats are enough to cover your nails.  Mine were too thin so you can see some clearances.
Drying: Bubble Gum dried really quick and showed gorgeous texture!
Lasting: I don't have a habit to wear polishes longer than 2 days, the same was with this one. But through these 2 days completly nothing happened to it !
Removing: it's not so easy, but it's a feature of every textured polish.
Others: my nails were a bit stained after I removed it, but it's my fault cause I didn't use any base coat before applying the color. How stupid of me ! :3






Jak już mówiłam - jestem totalnie zauroczona tym lakierem ! Sięgnę po niego zapewne jeszcze nie raz, ale to bliżej zimy, wtedy takie błyskotki nosi mi się najlepiej :) Wcześniej nie miałam do czynienia z tą serią, więc zostałam pozytywnie zaskoczona.

As I said - I'm totaly in love with this shade ! I'll use it for sure, probably in winter time cause then it's the best time for me to wear such sparkling beauties :) I haven't any experience with this collection before, so I'm nicely surprised :) 

Fakt, iż lakier został mi wysłany do recenzji nie wpłynął na moją opinię.
The fact that this polish was sent to me for tesing doesn't have influence on my opinion.

Related Articles

19 komentarzy:

  1. coś pięknego *.* ja się nie mogłam powstrzymać i od razu testuję drugi egzemplarz ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. *faints* I really love this polish! It looks amazing on you :-D It really is something special! Great swatches :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba przyznać że dawno nie widziałam równie pięknego lakieru piaskowego :)
    Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutki,chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. boski! ale na żywo prezentuje się dużo piękniej ;) wiem, bo też go dostałam i od razu jak przyszła paczka to pomalowałam na jednym pazurku, niestety także bez bazy i też nieco zabarwił mi płytkę, więc gdy będę malować wszystkie pazurki to na pewno dam go na jakąś bazę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, na żywo powala jeszcze bardziej :)

      Usuń
  6. Mami kilka piasków PR i lubię je :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci go zazdroszczę! U mnie nie ma go a tak mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten kolor jest cudny, z przyjemnością oglądam go za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nice, i love textured polishes, and this one has lovely shade :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy :)) ale gumy balonowej to mi on kompletnie nie przypomina.. za to syrenii ogon już tak :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Obsługiwane przez usługę Blogger.