Przejdź do głównej zawartości

Jesienne must have!

Chciałyście, wiec oto i on! Post z moimi lakierowymi must have na jesień :)

You wanted it, so here it is! Post with my autumn polish must have's :)





Na pierwszy ogień idą moje ukochane niebieskości ♥ Nie wyobrażam sobie mojej lakierowej egzystencji bez tego koloru ! Uwielbiam go w każdym wydaniu ♥ Tutaj znajdziecie 2 kremy, które są chyba moimi ulubieńcami w tej kategorii, jeden metalik i piasek z zeszłorocznej kolekcji Wibo.

First are beloved blue ones. I can not imagine my polish exsistence without them! I love every type of it ♥ Here you can find 2 cremes, which are my fav blues, 1 metallic and sand polish from Wibo's collection from last year :)


Jesienią rządzą u mnie przykurzone odcienie różu - w tych czuję się najlepiej! Jeśli chodzi o fiolety - jestem mega fanką tych metalicznych ♥ Kremowe też są ok :)

Dusky kinds of pink rule my autumn - I fell really comfy with them ! When it goes to violets - I'm a big fan of mettalic ones! But cremes are ok too :)


Nie wyobrażam sobie jesieni bez szarości! Uwielbiam je i ciągle do nich wracam. Uwielbiam te czyste, kremowe. Wyjątek stanowi shimmerowy szarak od Lovely :)

I just can't imagine autumn without greys! I love them and use quite often. I especially like creme ones. With exception of shimmery Lovely :)


Także brązy znalazły swoje miejsce w tym zestawieniu, jakżeby inaczej :) Znowu - rządzą kremy i jest jeden shimmerowy gagatek. Lovely 85 długo za mną chodził, a koniec końców nie okazał się być tak ładny jak oczekiwałam.

Browns also have theirs place in this collation, how they couldn't :) Again - cremes rule but theres one shimmery awkward, which is Lovely 85. I expected it to be prettier but unfortunatelly it's not. 


Skromnie, bo skromnie, ale zieleni jesienią też nie umiem sobie odmówić, szczególnie błyszczącej :) Miyo jest w kolejce do malowania, a Midnight Green powoli dobija dna ♥

Coyly, but there have to be some green ones! Especially those which sparkle :) Miyo is about to be used, while Midnight green is getting finished ♥


Ta jesień nie obyłaby się bez Rossmannowych nowości! Wibo jak zwykle zaskoczyło nowymi kolekcjami i naprawdę powstrzymuję się żeby nie zgarnąć do koszyka wszystkiego na raz :D Póki co mam 4 cudowności :) Ok. 5, bo mam jeszcze biały topper Lovely, który nie załapał się na zdjęcie :3

This autumn, new collections from Rossmann couldn't be missed! Wibo surprised us with new polishes, as always. And I just cannot resisit myself from buying all of them! Now I have 4 of them., Ok. 5, cause I also have new white topper from Lovely but it's not on the photo :3


Wyszedł trochę tasiemiec, mam nadzieję, ze przebrnęłyście :) A jakie są Wasze typy? 
Buziaki ;*

It came out to be quite long post but hope you got through it :) What are your types? 
Kisses :*

----------------------------------------

Komentarze

  1. Moje typy są praktycznie takie same :) Ale najbardziej uwielbiam brązy w okresie jesiennym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim jesienny must have jest bordo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim też :) Ale Rimmel Punk Rock chętnie bym podkradła ;)

      Usuń
    2. Oj, bordo ominęłam ! Ale w sumie jest ono moim must have na cały rok :)

      Usuń
  3. oj tak, jesienią szarości są must have u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten Lovely 85... ;) a co w nim nie było takie jak myślałaś?

    Świetna lista ;) Świetne zdjęcia, lakiery i strzałki,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Strzałki są z bloga Pauli One Little Smile, polecam :)

      Miałam nadzieję, że shimmer będzie bardziej widoczny, a jest na prawdę delikatny :)

      Usuń
  5. Świetne zestawienie:). U mnie niebieskości i róże królują cały rok, ale w czasie chłodniejszych miesięcy zaczynam sięgać po nieco ciemniejsze odcienie. Ostatnio lubię również szarości oraz ciemne, wiśniowe odcienie czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo z niebieskimi, róże noszę sporadycznie :) O tak, szarości też lubię ♥ U mnie noszenie ciemnych odcieni zaczyna się właściwie z początkiem roku szkolnego :)

      Usuń
  6. Nice choices :-D Some of them look amazing :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. a moim must have jest w tym roku złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post! ja się nie mogę nadziwić jak bardzo pogoda (pora roku) determinuje to co lubimy nosić na paznokciach :) sama stawiam na zdecydowanie ciemniejsze kolory, jestem ostatnio zachwycona kolekcją Ignite Zoya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Dokładnie! Choć u mnie to też często kwestia humoru czy ubrania :D Ale pora roku odgrywa tu decydującą rolę :)

      Usuń
  9. Idealnie trafiłaś w mój gust. To są właśnie moje kolory na jesień. z tym że u mnie zieleń jest na pierwszym miejscu:)
    Ja również ostatnio zrobiłam fotki moim jesiennym ulubieńcom ale jakoś zebrać się nie mogę do napisania na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? To super :D
      Pisz, pisz, chętnie poczytam :)

      Usuń
  10. ja stawiam na granaty i na ciemny szary z rimmela :) Wibo tez ma fajne kolory na jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Linda cor de esmalte amei a comparação
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal de youtube: http://www.youtube.com/NekitaReis

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli to nie tajemnica to w jakim programie graficznym robisz te strzałki ? Jeśli chodzi o lakiery to uwielbiam czerwienie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same strzałki pochodzą z bloga Pauli One Little Smile, a do zdjęć dodaję je przy pomocy edytora picmonkey.com :)

      Usuń
  13. u mnie essie tez jest w jesiennych must haves :)

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jak chesz zobaczyc moja liste zapraszam tutaj:

    http://villemo20.blogspot.com/2014/10/autumn-beauty-picks-nails.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Popularne posty z tego bloga

Colourful feather manicure.

Z dumą mogę powiedzieć, iż ukończyłam szkołę średnią! Dalej nie wierze, że to już koniec... że matura za tydzień... Nie dociera to do mnie. Nauka, nauką ale paznokcie same się nie pomalują, prawda? ;) Tak więc pokazuję Wam mani, z którego jestem na prawdę mega zdowolona, kolorowe piórka, ot tak na poprawę przedmaturalnego humoru :3 I'm proud to announce that I've finished high school! I still cannot belive it's over.... that I have exams next week. I just cannot believe. I have to learn but... my nails can't paint themselves, right? ;) So I wanna show You manicure which i really really like, colorful feathers which make up my pre-exams mood :3


Chodziły za mną takie kolorowe stemple. Trochę roboty z nimi było, i mimo, że nie wyszły idealnie, to niesamowicie mi się podobają. Bazą zdobienia jest mój ukochany Essie Fiji. Listę pozostałych kolorów znajdziecie niżej. Piórka pochodzą z płytki BP-51. Naklejki powstały w dokładnie taki sam sposób jak TE.  I really felt like wear…

Pierre Rene Lasting Red ♥

Pewnie już Wam się obiło o uszy, że firma Pierre Rene wypuszcza na rynek lakiery z linii Professional. Jako Ekspertka Paznokciowa firmy miałam okazję przedpremierowo przetestować 5 z tych cudeniek. Na pierwszy ogień idzie piękna czerwień, zapraszam :)
You've probably heard that Pierre Rene is releasing soon new collection of polishes called Professional. As Nail Expert of the company I had an opportunity to test 5 of those cute ones. First I wanna show you a beautiful shade of red ;)

Nazwa: Pierre Rene Professional 322 Lasting Red  Dostępność: nie są jeszcze dostępne na stronie sklepu Cena: na Instagramie firmy widziałam cenę ok 12 zł Pojemność: 11 ml
Full name: Pierre Rene Professional 322 Lasting Red Availability: it's not available on Pierre Rene's site yet Price: on Pierre Rene's Instagram I've seen a price of about 12 zl Capacity: 11 ml

Wykończenie: kremowe Kolor: wyrazista, piękna czerwień. Bardzo klasyczna i bardzo seksowna ^^ Pędzelek: płaski, prosto ścięty i trochę z…

♥ Rosy BPS water decals ♥

Mimo natłoku zajęć na uczelnię powoli wracam do blogowania! W tym poście pokażę Wam mani z sierpnia (!) z pięknymi naklejkami od Born Pretty Store. Although I still have a lot to do at university I'm getting back to blogging! In this post I wanna show You manicure from August (!) with beautiful water decals from Born Pretty Store.

Czyż ten wzór nie jest piękny ? ♥ Jestem ogromną fanką wszelkich kwiecistych wzorów, więc musiałam je mieć!  Jak wszystkie naklejki BPS, jakościowo mnie nie zawiodły. Ładnie odchodziły od kartonika. Długo wytrzymały na paznokciach na normalnym lakierze, a i pod hybrydą nie sprawiały problemu. Jest tylko jedno małe "ale". Tam gdzie nie ma kwiatków naklejka jest przezroczysta, więc konieczne będzie nałożenie delikatnej bazy pod nie. Ja zdecydowałam się na Semilac 032 Biscut pod naklejki i 005 Berry Nude na resztę pazurków.

This pattern is gorgeous, isn't it? ♥ I'm a big fan of every flowery pattern, so I had to have them! Like with every BP…