Przejdź do głównej zawartości

Jesienny must have - Rimmel Punk Rock ♥

Lakier, który chcę Wam dzisiaj przedstawić to jedno z moich spełnionych lakierowych marzeń. Nigdy mi nie było jakoś po drodze, żeby go kupić. Jednak jedna ze strzeleckich drogerii miała promocję na te lakiery i dorwałam go za całą dyszkę ♥

Polish I wanna show you today is one of my lacquer dreams that came true. I never had and opportunity to buy it. But one of town's drug stores had sale where I bought it for only 10 zl ♥


Nazwa: Rimmel Salon PRO 711 Punk Rock
Dostępność: Rossmann, Natura, Super-Pharm
Cena: ok 20 zł
Pojemność: 12 ml

Full name: Rimmel Salon PRO 711 Punk Rock
Availability: Rossmann, Natura, Super-Pharm
Price: about 20 zl
Capacity: 12 ml


Wykończenie: kremowe
Kolor: głównym odcieniem jest stalowa szarość, przez którą przebijają się lekko śliwkowe tony. Na zdjęciach wyszedł nieco jaśniej. W realu wygląda tak jak na tytułowym zdjeciu
Pędzelek: płaski, szeroki, zaokrąglony - jeden z najwygodniejszych z jakimi pracowałam!
Konsystencja: świetna! nie jest gęsty i nie jest lejący, w sam raz
Krycie: umiejętnie nałożony zapewni krycie już po 1 warstwie!
Schnięcie: szybkie na dobry połysk, na zdjęciach bez topu
Trwałość: bez topu noszę go niecałe dwa dni, z topem wytrzymał niecałe 4 dni
Zmywanie: bezproblemowe


Finish: creme
Color: base for this color is grey but you can see some plum reflexes. In real it's bit darker than on photos, like on title photo
Brush: flat, wide and rounded - one of the most comfortable brushes I've ever used!
Consistency: perfect! not so dense and not so watery.
Opacity: if you try you can cover your nails with only 1 layer!
Drying: pretty fast
Lasting: 2 days with out top coat, days with it.- almost 4 days!
Removing: completly easy




Jestem w nim zakochana! ♥ Co o nim sądzicie? 
Buziaki :*
PS Chcecie posta z jesiennymi must have? :)

I'm soo in love with it! What do you think about it?
Kisses :*
PS Do you want a post with my fall must haves?

Komentarze

  1. bardzo ładny odcień ;) a posta z 'must have' pisz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny! Czaję się na niego od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak! To zdecydowanie Must Have!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor, też lubię jesienią takie vampy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go mam, kolor ma idealny na jesień :)
    Tak w ogóle to perfekcyjne mani. Aż nie mogę wzroku oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Unhas maravilhosa arrasou tenha uma semana abençoada.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal de youtube: http://www.youtube.com/NekitaReis

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go, to rzeczywiście typowy jesienny odcień. A posta chętnie przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny jest, bardzo nietypowy kolor :)

    ...chcemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous shade looks good on you :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. kręciłam się wokół tego kolorku i zrezygnowałam ;) jak będą wyprzedaże to chyba go kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny, fajna alternatywa dla czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam go i uważam że to jeden z lepszych kolorów z tej serii :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Twoich paznokciach wygląda cudownie, też go niedawno kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Popularne posty z tego bloga

Colourful feather manicure.

Z dumą mogę powiedzieć, iż ukończyłam szkołę średnią! Dalej nie wierze, że to już koniec... że matura za tydzień... Nie dociera to do mnie. Nauka, nauką ale paznokcie same się nie pomalują, prawda? ;) Tak więc pokazuję Wam mani, z którego jestem na prawdę mega zdowolona, kolorowe piórka, ot tak na poprawę przedmaturalnego humoru :3 I'm proud to announce that I've finished high school! I still cannot belive it's over.... that I have exams next week. I just cannot believe. I have to learn but... my nails can't paint themselves, right? ;) So I wanna show You manicure which i really really like, colorful feathers which make up my pre-exams mood :3


Chodziły za mną takie kolorowe stemple. Trochę roboty z nimi było, i mimo, że nie wyszły idealnie, to niesamowicie mi się podobają. Bazą zdobienia jest mój ukochany Essie Fiji. Listę pozostałych kolorów znajdziecie niżej. Piórka pochodzą z płytki BP-51. Naklejki powstały w dokładnie taki sam sposób jak TE.  I really felt like wear…

Pierre Rene Lasting Red ♥

Pewnie już Wam się obiło o uszy, że firma Pierre Rene wypuszcza na rynek lakiery z linii Professional. Jako Ekspertka Paznokciowa firmy miałam okazję przedpremierowo przetestować 5 z tych cudeniek. Na pierwszy ogień idzie piękna czerwień, zapraszam :)
You've probably heard that Pierre Rene is releasing soon new collection of polishes called Professional. As Nail Expert of the company I had an opportunity to test 5 of those cute ones. First I wanna show you a beautiful shade of red ;)

Nazwa: Pierre Rene Professional 322 Lasting Red  Dostępność: nie są jeszcze dostępne na stronie sklepu Cena: na Instagramie firmy widziałam cenę ok 12 zł Pojemność: 11 ml
Full name: Pierre Rene Professional 322 Lasting Red Availability: it's not available on Pierre Rene's site yet Price: on Pierre Rene's Instagram I've seen a price of about 12 zl Capacity: 11 ml

Wykończenie: kremowe Kolor: wyrazista, piękna czerwień. Bardzo klasyczna i bardzo seksowna ^^ Pędzelek: płaski, prosto ścięty i trochę z…

♥ Rosy BPS water decals ♥

Mimo natłoku zajęć na uczelnię powoli wracam do blogowania! W tym poście pokażę Wam mani z sierpnia (!) z pięknymi naklejkami od Born Pretty Store. Although I still have a lot to do at university I'm getting back to blogging! In this post I wanna show You manicure from August (!) with beautiful water decals from Born Pretty Store.

Czyż ten wzór nie jest piękny ? ♥ Jestem ogromną fanką wszelkich kwiecistych wzorów, więc musiałam je mieć!  Jak wszystkie naklejki BPS, jakościowo mnie nie zawiodły. Ładnie odchodziły od kartonika. Długo wytrzymały na paznokciach na normalnym lakierze, a i pod hybrydą nie sprawiały problemu. Jest tylko jedno małe "ale". Tam gdzie nie ma kwiatków naklejka jest przezroczysta, więc konieczne będzie nałożenie delikatnej bazy pod nie. Ja zdecydowałam się na Semilac 032 Biscut pod naklejki i 005 Berry Nude na resztę pazurków.

This pattern is gorgeous, isn't it? ♥ I'm a big fan of every flowery pattern, so I had to have them! Like with every BP…