Przejdź do głównej zawartości

Ostatnie kosmetyczne nowości

Daaaawno nie było takiego posta :) A, że aparat mi się ostatnio buntuje i psuje mi niemal wszystkie swatche to idealna pora, żeby nadrobić zaległości :)

It's been such a long time since my last post like this :) It's perfect occasion to re take it cause I don't really have any good swatches. My camera doesn't like me :P


Na pierwszy rzut idzie Rossmann. Jak wiele z Was uległam promocji i przetrwoniłam trochę kasy, mimo, że nie kupiłam dużo :) Za to do koszyka wpadło dokładnie to co planowałam :P

Let's begin with Rossmann. As many of you, I gave up the promotion and spend some money there. I didn't bought much, just what was needed and planned to buy :)


Do zakupu Insta-Dri przymierzałam się już jakiś czas przed promocją. Ostatecznie wzięlam go w komplecie z ulubionym BB (niżej) i jestem w nim absolutnie zakochana! Glitter to Bold Gold kupiony na spółkę z przyjaciółką. Ona bordo, ja glitter - deal idealny :D

I was considering buying Insta-Dri for some time and I decided to wait for the sale. And I'm totally with love with it! ♥ The glitter polish was bought with my friend. She bought creme dark read and I bought this one - ideal deal! :D

181, 2, 5

Kolejne są Wibosiowe nowości ♥ Ta firma mnie coraz bardziej zachwyca. Nowa zawartość szafy jest rewelacyjna, najchętniej kupiłabym wszystko ! Jednak póki co pozostałam przy tych 4 maluchach :)

Next are Wibo's latest releases ♥ They amaze me more and more recently! They new polishes are so awesome that I'd buy everything if I could! But I decided for only 4 bottles :)

64, 11, 53

Nie wchodzę do Super-Pharmu. Nie wchodzę do Super-Pharmu. Nie wchodzę do Super-Pharmu. I co? Weszłam. Obok Life'ów za 2,50zł po prostu nie mogłam przejść obojętnie! Tak. Jestem uzależniona od niebieskiego :D

I won't enter Super-Pharm. I won't enter Super-Pharm. I won't enter Super-Pharm. And what? I entered. But I just couldn't resisted buying Life polishes for only 2,5zl! And yes. I'm addicted to blue :D


Do nielakierowych nowości zalicza się mój ukochany duet kremu BB z Maybeline i Stay Matte 004 Sandstrom Rimmela. To już mój drugi komplet i nie zamienię go na żaden inny ! ♥

From non-polish new ins is my fav make up duo which is BB creme from Maybeline and Stay Matte 004 Sandstorm from Rimmel. It's my second set like this and I won;t change it for anything ♥



Na koniec pochwalę się jeszcze, że zaczęłam współpracę z Born Pretty Store :) Nie dalej jak w poniedziałek dostałam moją pierwszą paczuszkę ♥ Już zaczęłam testowanie, efekty wkrótce ;)
Z tej okazji dostałam również kod zniżkowy, który znajdziecie na pasku bocznym bloga, zapraszam do korzystania :)

Finishing this post I wanna tell you that I started cooperation with Born Pretty Store :) On Monday I got my first pack with things to test ♥ I've already started palying with them, effects will be shown soon ;)
I was also given a discount code, which you can find on the side of my blog. Feel free to use it :)


To by było na tyle :) Wpadło Wam coś w oko? :) A wy na co się skusiłyście ? Dajcie znać, buziaki :*
And that's it :) Do you like any of this particularly? :) And wht did you buy recently ? Let me know, kisses :*

Komentarze

  1. The Wibos looks good and congrats on your collab with Born Pretty - I shall look forward to your posts :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) I'll try to post first mani on Friday :)

      Usuń
  2. Masz rację, szafa Wibo w tej chwili tylko zachęca do zakupów:). Brokat z SH świetnie się zapowiada, niestety ja nie mam nigdzie w pobliżu tej szafy. Akcesoria z BPS też ciekawie się zapowiadają, czekam na posty z ich wykorzystaniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niedługi ci wstawią? W mojej mieścinie Rossmann jest na prawdę nieduży i ją wcisnęli :D

      Usuń
  3. Fajowe nowości :) A wibo ostatnio pozytywnie zaskakuje swoimi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten gliter z Sally Hansen i granitowy od Wibo :) jak się spisuje nowy top coat od Wibo? Tez się obkupiłam płytkami od BPS :) fajne zakupy :) ten środkowy Life jest słodki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Life pierwszy wylądował w koszyku, musiałam go mieć :D Top coat jest całkiem fajny, bardzo szybko schnie i ładnie nabłyszcze, kosztuje cos okolo 7 zl wiec jak na top z tej polki cenowej jest naorawdę dobrze :)

      Usuń
  5. ja oszalałam na punkcie nowej serii manhattanów i to właśnie je kupiłam na tej rossmannowej promocji ;) ale jakoś też nie poszalałam (3 manhattany i 1 revlonek) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny haul ;) mam glitter od SH :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne nowości ;D płytka ma urocze wzorki ;) też niedawno pisałam u siebie o ostatnich łupach - trochę się nazbierało ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytka mnie totalnie rozbroiła, jest przecudna ! Oj umknął mi ten post, zaraz nadrabiam zaleglosci :)

      Usuń
  8. Gratuluję współpracy:) płytka BP 09 jest śliczna:)
    Podobnie jak reszta nabytków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery Life wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne i przemyślane zakupy :D ja tym razem też nie poszalałam..
    jestem bardzo ciekawa płytki, chciałam ją zamówić ostatnio, byłam pewna,że to zrobiłam a nie wiem jak to się stało,że kliknęłam inny wzór :( pokazuj! :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz, zarówno miły, jak i ten mniej, z całego serduszka dziękuję. W ten sposób dajecie mi motywację do dalszej pracy, no i sprawiacie że na pyszczku pojawia się uśmiech :)

Dla postów starszych niż 7 dni jest włączona moderacja.

Dziękuję ;*

Popularne posty z tego bloga

Colourful feather manicure.

Z dumą mogę powiedzieć, iż ukończyłam szkołę średnią! Dalej nie wierze, że to już koniec... że matura za tydzień... Nie dociera to do mnie. Nauka, nauką ale paznokcie same się nie pomalują, prawda? ;) Tak więc pokazuję Wam mani, z którego jestem na prawdę mega zdowolona, kolorowe piórka, ot tak na poprawę przedmaturalnego humoru :3 I'm proud to announce that I've finished high school! I still cannot belive it's over.... that I have exams next week. I just cannot believe. I have to learn but... my nails can't paint themselves, right? ;) So I wanna show You manicure which i really really like, colorful feathers which make up my pre-exams mood :3


Chodziły za mną takie kolorowe stemple. Trochę roboty z nimi było, i mimo, że nie wyszły idealnie, to niesamowicie mi się podobają. Bazą zdobienia jest mój ukochany Essie Fiji. Listę pozostałych kolorów znajdziecie niżej. Piórka pochodzą z płytki BP-51. Naklejki powstały w dokładnie taki sam sposób jak TE.  I really felt like wear…

♥ Rosy BPS water decals ♥

Mimo natłoku zajęć na uczelnię powoli wracam do blogowania! W tym poście pokażę Wam mani z sierpnia (!) z pięknymi naklejkami od Born Pretty Store. Although I still have a lot to do at university I'm getting back to blogging! In this post I wanna show You manicure from August (!) with beautiful water decals from Born Pretty Store.

Czyż ten wzór nie jest piękny ? ♥ Jestem ogromną fanką wszelkich kwiecistych wzorów, więc musiałam je mieć!  Jak wszystkie naklejki BPS, jakościowo mnie nie zawiodły. Ładnie odchodziły od kartonika. Długo wytrzymały na paznokciach na normalnym lakierze, a i pod hybrydą nie sprawiały problemu. Jest tylko jedno małe "ale". Tam gdzie nie ma kwiatków naklejka jest przezroczysta, więc konieczne będzie nałożenie delikatnej bazy pod nie. Ja zdecydowałam się na Semilac 032 Biscut pod naklejki i 005 Berry Nude na resztę pazurków.

This pattern is gorgeous, isn't it? ♥ I'm a big fan of every flowery pattern, so I had to have them! Like with every BP…

♥ Ulubione duo - Semilac Bisciut+Diamond Ring ♥

Sesja sesją, egzamin za jakieś 10 godzin, więc to idealny czas, żeby trochę odpocząć od morfologii (#lingwabardzo) i pokazać Wam moje aktualnie pazurki i powiedzieć co nieco o moim ulubionym hybrydowym duecie ♥ Zdjęcia są jakie są, robione telefonem, ale mam wrażenie, że dał radę :) Exams on the way, one in 19 hours, so it's perfect time to get rid of morphology (#I♥Linguistics) a little bit and show You my current manicure and say something about my fav hybrid duo ♥ I took my photos with mobile phone, but have a feeling it made it work :)

Wykończenie: 032 kremowe, 144 glitter; hybryda Kolor: 032 to bardzo delikatny, szklisty, pudrowy róż. Coś jak Essie Fiji, niesamowicie elegancki odcień. 144 natomiast to piękne, iskrzące się srebro z dodatkiem srebrnego glitteru ♥ Pędzelek: płaski, dość szeroki, umożliwiający dokładną aplikację Konsystencja: lekko gęsta, ale baaaardzo przyjemna w aplikacji. 144 jest jednak bardziej zbity niż kremowe Semilac'i. Krycie: 032 - 3 warstwy, 144 2 warst…