Przejdź do głównej zawartości

Posty

Wyświetlanie postów z 2015

Ty żyjesz!

Nie mam pojęcia, który to już powrót do blogosfery. Wiem, że to nie ładnie się tłumaczyć, ale czasem się czuje potrzebę, prawda?  I really don't know how many times I tried to get back to my blog! I know it isn't pleasant to excuse myself, but sometimes you just have to, right?  Wzięło mi się zniknęło ze względu na kilka rzeczy. Najpierw nie miałam komputera, a na tablecie telefonie posty tworzy się po prostu źle. Potem zabrakło aparatu, bo ciągle zapominałam wziąć go z domu. Jeden czeka na naprawę, drugi niedługo pójdzie w ruch! W październiku zaczęłam studia, które okazały się dla mnie ogromnym wyzwaniem. Poowooli wychodzę na prostą, więc przewiduję mieć więcej czasu dla bloga. Jednak myślę, że największą motywacją było to, że zaczęłyście uciekać. Zapaliła mi się lampka - ale hej! ja tu jestem! Pamiętam o Was! Tak więc... wracam! Na tyle, na ile pozwolą mi studia, damy radę, nie? Dziękuję wszystkim i każdej z osobna, która została w gronie obserwatorów ;* I was gone for few r…

LadyQueen Nail Art Brush Set

Och, jak one ułatwiają życie! Jest ich tyle, że do teraz nie zdążyłam użyć każdego z osobna. Ale sięgałam po nie wystarczająco często, żeby móc Wam coś na ich temat powiedzieć ;) Och, life with them is much more simply! There's so many of them that I still haven't tried all of them. But I've used them so many times that I can already tell you something about them ;)

Taki zestaw pędzelków to totalny must have każdej lakieromaniaczki! Znajdujemy tu aż 15 różnych narzędzi. Są płaskie i cienkie, i długie, i jeszcze dłuższe, i wachlarzyki, i nawet tycia sonda się znajdzie. Czego chcieć więcej? Poniżej, każdy z nich w zbliżeniu:
Such brush set is total must have for every nail art freak! You can find there 15 different brushes. Flat, thin, long, longer, fan brushes and even tiny dotting tool! What to want more? Closer look down below: 



Zacznijmy może od kwestii wizualnej. Set przychodzi do nas zapakowany w foliową saszetkę. Nie jest jakaś szczególna, ot, po prostu saszetka. Każdy…

Tanim hybrydom dziękujemy! / Cheap hybrids? No, thank you!

Jakiś czas temu opisywałam Wam początek mojego hybrydowania. W tym poście chcę Wam bliżej przedstawić hybrydy artLak, na których zaczynałam. Mało można znaleźć w Internecie na ich temat, więc mam nadzieję, że mój post okaże się pomocny. Some time ago I've told You about my beginings with hybrid manicure. In this post I wanna describe You artLak. You can't really find much information about them on the Internet, so I hope my post will be helpful. 

ArtLak skusił mnie bogatą paletą kolorów. Ma ich naprawdę mnóstwo i ciężko mi było zdecydować czego chcę. Mnóstwo odcieni każdego koloru, świecidełka, no cuda! Szczerze mówiąc na tym mój zachwyt się skończył... Uwaga! Wylewam żale!
ArtLak secudced me with variety of colours. There's plenty of colours shades and sparkles so it was hard for me to decide which to choose. And there my delight with them has finished. Ready for my complaint?


Aplikacja artLaka ogólnie jest okej. Ładnie się poziomują, fajnie kryją, z utwardzaniem tez nie ma…

Astor Quick&GO! 360

Taki mój jesienny ulubieniec... Tak już mam - razem z początkiem września na moich paznokciach lądują typowo jesienne barwy. Ostatnio pokazywałam Wam bordo Rimmela, teraz kolej na szarość. Ta seria jest już chyba wycofana, ale mimo wszystko chcę Wam go pokazać. A nuż znajdziecie go gdzieś w Internecie :) One of my autumn favs... It's always this way - with the beggining of September I start wearing typical autumn shades. Recently I've shown you dark red Rimmel, so it's high time I showed you gray shade. Although it is not available, it's worth-showing. Maybe you'll find it on the Internet one day to buy :)

Nazwa/Full name: Astor Quick&GO! 360 Pojemność/Capacity: 8 ml

Wykończenie: kremowe Kolor: czysta szarość; nie za jasna, nie za ciemna - idealna! Pędzelek:  płaski, szeroki, zaokrąglony, całkiem wygodny Konsystencja: w sam raz, nie jest za gęsty. Czasem smuży, ale ładnie się poziomuje Krycie: 2 warstwy Schnięcie: szybkie, na ładny połysk Trwałość: tak jak wszystkie u m…

Black&White with LadyQueen Shop

No. Nie do końca takie black&white, bo w końcu na 3/5 ręki mam Semilac Biscuit. Ale o nim innym razem. Dzisiaj trochę o naklejkach, które go urozmaiciły :) Well, it's not really black&white since I'm wearing Semilac Biscuit on 3/5 of my hand. But I'm not writing about it. Today I wanna present you stickers I put on it ;)

Jak widać w tytule posta, naklejki dostałam od sklepu LadyQueen do recenzji. Nie ukrywam, że myślałam, że będą to naklejki wodne. Jednak nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, nie?  As you can see in the title of the post, those stickers were given me by LadyQueen Shop for a review. Honestly, I've thought that it would be water decals, but every cloud has a silver lining, right?

W związku z tym, że wzory trzeba odkleić od kartonika bałam się, że będą trochę sztywne i problematyczne w aplikacji. Nic bardziej mylnego, chciałoby się powiedzieć, ale byłoby zbyt pięknie, prawda? Raz, że są trochę uparte i trza się naszukać, gdzie tak właściwie …

♥ Rimmel Berries and Cream ♥

Wiecie albo nie, ale jestem zakochana w nowej serii 60 Seconds Rmmela ♥ I chyba nie skłamię mówiąc, że to wszystko za sprawą piękności, którą chcę Wam pokazać w tym poście. You may know, or not, but I'm so so in love with Rimmel's new 60 Seconds series ♥ And I won't lie if I told ya that it is all because of the beauty I wanna show You in this post.

Nazwa/Full name: Rimmel 60 Seconds 340 Berries And Cream Dostępność/Availability: Rossmann, Drogeria Natura, Super-Pharm Cena/Price: ok. 11 zł Pojemność/Capacity: 8 ml

Wykończenie: kremowe, o wysokim połysku Kolor: piękny odcień bordo, niezwykle intensywny i soczysty ♥ Pędzelek: jeden z moich ulubionych - szeroki, płaski, zaokrąglony Konsystencja: bardzo przyjemna w aplikacji, lakier nie jest gęsty, nie tworzy prześwitów Krycie: 1-2 warstwy Schnięcie: szybkie, nie potrzebował top coatu Trwałość: 2 dni, ale warto wspomnieć, że takie kolory długo nie bawią się na moich paznokciach Zmywanie: ogólnie nie sprawia problemów, ale lubi czasem zaba…

♥ BPS flowery water decals ♥

Ostatnimi czasy wybierając produkty do recenzji, jak rzep psiego ogona, uczepiłam się całopaznokciowych naklejek. No ale proszę Was... Born Pretty Store ma ich tak cudowny wybór, że nie mogłam się zdecydować tylko na jedne, no ! Recently, while choosing products for reviews, I clung like a limpet to whole nail water decals. But come on... Born Pretty Store has huuuuge variety of them so I just couldn't decide for just one pattern!

Wyobraźcie więc sobie radość, kiedy to Aga wyciągnęła z koperty set 4 rożnych przepiżamowoojejuuroczych naklejek. Tyle cudnych mani, tyle kwiatuszków, hasztag love! Nie jestem w stanie zliczyć, ile razy do nich wracałam. Są po prostu świetne! Imagine this happines, when I took out from the envelope set of 4 different absofuckinlutelycuteandawsome decals. So many cute manis, so many flowers, hashtag love! I'm not really able to count how many rimes I had them on my nais. They're just perfect!


Zanim komukolwiek przyjdzie na myśl, żeby z nich zrezygn…

BP-73

Nie ma mnie tu, blog umiera, a przecież mam tyle piękności do pokazania!! Stąd prezentuję Wam kolejną cudną płytkę od Born Pretty Store.
I'm not really here recently, blog is dying, but I have so many goodies to show you!! That's why I'm showing you another Born Pretty Store stamping plate.

Ich płytki pokazywałam Wam już nie raz, więc zaskoczeniem nie będzie jeśli powiem Wam, że i ta spisała się znakomicie. Wzory odbijają się dokładnie, są dobrze wyżłobione, no - ideał!! Tym bardziej,że wzory idealnie nadają się do kolorowania ♥
Their plates were shown here many times, so it won't be surprise when I tell you that this one was also brilliant. Patterns stam really well, are well- , perfect!! What is more, they are perfect for filling in ♥

Moje mani nie jest jakoś szczególnie skomplikowane. Na białej bazie stworzyłam nieregularne ciapki (broń Boże, nie pamiętam co to były za lakiery...), które ostemplowałam czarnym lakierem.
My mani is nothing special... on white base I…

Essie Warm & Toasty Turtleneck

Jak obiecalam pod ostatnim Something New ... Pazurki odrosly wiec pora pokazac Wam lakier kory ostatnio podbil moje serducho i paznokcie - Essie Warm & Toasty Turtleneck, moje drogie ;)
As I promised under last Something New post... My nails have grown up so it's high time I showed you polish which recently got my heart and nails - Essie Warm & Toasty Turtleneck, my dear ;)

Nazwa/Name: Essie Warm & Toasty Turtleneck Dostepnosc/Availability: Internet Cena/Price: do 35 zł/ up to 35 zł Pojemność/Capacity: 13,5 ml

Wykończenie: kremowe Kolor: to nic innego jak przybrudzony wrzos. Bardzo elegancki i delikatny. Pędzelek: to wersja USA, wiec jest okrągły, prosto scięty i dość cienki. Konsystencja: rzadka, lekko kapryśna, ale do okiełznania Krycie: 2-3 warstwy, w zależności jak radzicie sobie z pędzelkiem.  Schnięcie: szybkie na ładny połysk Trwałość: na moich paznokciach wytrwał 3 dni, co z nimi jest naprawdę dobrym wynikiem Zmywanie: bezproblemowe

Finish: creme Color: nothing more than muck…

LadyQueen

Wakacje zupełnie mnie pochłonęły, stąd brak postów! Ale wracam! Dlatego w tym poście chcę Wam szybciutko pokazać jakie cudowności dostałam ostatnio od sklepu LadyQueen w ramach współpracy :)  I've got really lost in holiday, that's why I haven't posted anything recently! But I'm back! And in this post I wanna show you what I recently got from LadyQueen for review :)

Dostałam dwie rzeczy do testów, które oczywiście sama sobie wybrałam. Padło na czaro-białe naklejki i wymarzony zestaw pędzelków. Oczywiście zobaczycie je jeszcze w osobnych postach z recenzjami. W sklepie znajdziece je po kliknieciu w moje zdjecie. I've got 2 products to review, which, of course, I chosed myself. I picked black&white wholenail stickers and 15 pc nail art brushes set, of which I dreamed for a while. I will show you them in several review posts. You can find them in store clicking on my photo. 



Jeśli chodzi o sam sklep... Szczerze mówiąc nie wiedziałam o jego istnieniu, póki nie dosta…

Moje początki z hybrydami/My hybrid beginings

Miało być łatwo, prosto i przyjemnie, a było... No właśnie, nie tak kolorowo jak oczekiwałam. Z manicure hybrydowym bawię się od ok pół roku i wciąż się uczę. I podoba mi się to bardzo! Jednak moje początki z tą metodą w pewniej części nie mogą być uznane za szczególnie udane... It was ment to be easy peasy, but it was... not as rewarding as I expected it to be. I've been struggling with hybrid manicure for about half a year now and I'm still learning new things. And I like it a lot! However my beginings with hybrids cannot be found particularly successful...


Na czym polegał mój problem? Na zamówieniu artLaka. Serio... Jeśli zastanawiacie się nad kupieniem tanich hybryd z Allegro, powiem wprost - nie róbcie tego... Tak, wiem. Cena 100 zł za kompletny zestaw startowy jest niezwykle kusząca. I na mnie stety-niestety podziałała Niestety, bo artLak to istna definicja słabizny. Stety, bo w końcu mam lampę, pewnie najzwyklejszą z najzwyklejszych, ale jest, działa i nie robi problemó…

Something new.

W tym wydaniu nie tak obficie jak ostatnio, ale i tak jest co pokazywać :) Na pierwszy ogień idzie paczucha testowa BornPrettyStore. Mogłam wybrać 3 rzeczy do 10$ i dodatkowo zostałam poproszona o wybór 2 płytek z ich ostatniej kolekcji. Oto moje typy :) Klik w zdjęcie przeniesie Was do produktu w sklepie. This time it's not as lavish as before, but still there are few things to show You :) First I wanna show you parcel from BornPrettyStore. I could choose 3 things up to 10$ and I was asked to choose 2 of their latests stamping plates. These are my types ;) Click on the photo will direct you to the product in the store.

Cudowne, kwieciste naklejki wodne. Byłam pewna, że dostanę jeden wzór, a zostałam uraczona aż 4! Dwa z nich zaliczyły już swój debiut na paznokciach, wkrótce przyjdzie pora na resztę. Te pierwsze naklejki są urocze, delikatne, ale skusiłam się też o jedne z nieco większym wzorem. Mani z nimi już przygotowane, spodziewajcie się niedługo zdjęć :) Gorgeous, flowery wat…